دانلود پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
عنوان: دانلود پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 21 اسلاید
كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل ششم این كتاب با عنوان " بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری " در 21 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
تعریف رفتار خریدار تجاری
خصوصیات بازارهای تجاری
مدل رفتار خرید تجاری
گونه های اصلی موقعیت خرید
خرید مجدد مستقیم (Straight Rebuy)
خرید مجدد اصلاح شده (Modified Rebuy)
وظیفه جدید (New Task)
شرکت کنندگان در فرایند خرید تجاری
عوامل مؤثر بر رفتار خریدار تجاری
فرایند خرید تجاری
شناخت مشکل
تشریح نیاز عمومی
مشخصات محصول
جستجوی تأمین کنندگان
درخواست پیشنهاد
انتخاب تأمین کننده
مشخصات روند خرید
ارزیابی کارایی
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 8206 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: powerpoint

تعداد صفحات: 21

حجم فایل:389 کیلوبایت

 قیمت: 30,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • راهنمای استفاده:
    عنوان: دانلود پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 21 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل ششم این كتاب با عنوان " بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری " در 21 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    تعریف رفتار خریدار تجاری
    خصوصیات بازارهای تجاری
    مدل رفتار خرید تجاری
    گونه های اصلی موقعیت خرید
    خرید مجدد مستقیم (Straight Rebuy)
    خرید مجدد اصلاح شده (Modified Rebuy)
    وظیفه جدید (New Task)
    شرکت کنندگان در فرایند خرید تجاری
    عوامل مؤثر بر رفتار خریدار تجاری
    فرایند خرید تجاری
    شناخت مشکل
    تشریح نیاز عمومی
    مشخصات محصول
    جستجوی تأمین کنندگان
    درخواست پیشنهاد
    انتخاب تأمین کننده
    مشخصات روند خرید
    ارزیابی کارایی


  • محتوای فایل دانلودی:
    عنوان: دانلود پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)
    دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
    فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)
    تعداد اسلاید: 21 اسلاید
    كتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت كامل و جامع فصل ششم این كتاب با عنوان " بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری " در 21 اسلاید می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
    تعریف رفتار خریدار تجاری
    خصوصیات بازارهای تجاری
    مدل رفتار خرید تجاری
    گونه های اصلی موقعیت خرید
    خرید مجدد مستقیم (Straight Rebuy)
    خرید مجدد اصلاح شده (Modified Rebuy)
    وظیفه جدید (New Task)
    شرکت کنندگان در فرایند خرید تجاری
    عوامل مؤثر بر رفتار خریدار تجاری
    فرایند خرید تجاری
    شناخت مشکل
    تشریح نیاز عمومی
    مشخصات محصول
    جستجوی تأمین کنندگان
    درخواست پیشنهاد
    انتخاب تأمین کننده
    مشخصات روند خرید
    ارزیابی کارایی